aczkolwiek... stage III beta started - plany: ~180-200KM@370-400Nm, być może uda się i więcej...
Chyba Ktoś rzucił czar (zły) na moją Skodę!
Zwiń
X
-
Chyba Ktoś rzucił czar (zły) na moją Skodę!
3 dni temu kłopoty z luźną maglownicą (okazało się, że 1 śruba urwana, a pozostałe luźne), jednocześnie awaria rozrusznika. Ponieważ rozrusznik na gwarancji to w ASO bez problemu naprawili. Dzisiaj po 2 dniach odebrałem auto i okazało się, że nie działa prędkościomierz, a auto zwłaszcza na 2 biegu i obrotach 1200-1400 robi "kangura". Dzwoniłem do serwisanta, mówi, że robili tylko przy rozruszniki tj. dem/montaż. Teraz pod domem okazało się, że w momencie odpalenia silnika wskazówka pred. lata po skali i po chwili opada na zero. Może Ktoś mi cos poradzi, tylko proszę nie piszcie o sprzedaży skody!Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
-
-
Na 99,9% nie, jedynie znajomy miał "spotkanie" z jakimś zwierzątkiem na drodze, o czym mi mówił. Nikt w ASO mi nigdy nie mówił, że auto miało jakiś poważny wypadek, jednak zawsze to widać. Znajomy jest gospodarzem i auto traktował (może słusznie) jako urządzenie do przemieszczenia się. Do 295 kkm lał syntetyk, ja mam teraz 5W30. Myślę, że dostanę ją do porządku, mam zamiar parę lat nią pojeździć, bo komfort (L&K) jest zajefany. Kupiłem teraz żonie focusika, tak, że octavia jest cała moja.Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Właśnie zrobiłem rundkę swoją wspaniałą skodą (podobno z grupy VW). Jest okay. Co było to nie wiem, ale powiem co zrobiłem. Wlazłem do kanału (co za szczęscie, że go mam w garażu) i poruszałem czymś taki co wystaje ze skrzyni i jest b.blisko rozrusznika. Z tego czegoś odchodzą kabelki. żadnych luźnych elementów (np. kabelków) gołym okiem nie było widac. Ale poruszałem tym z każdej dostępnej strony. Zapaliłem auto i wszystko ok! Tzn wskazówka prędk. działa, a auto nie dławi się w żadnym zakresie obrotów (biegów).Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gisamaDo 295 kkm lał syntetyk, ja mam teraz 5W30.
Może masa nie kontatowała dobrze, albo nie docisnęli wtyczki od nadajnika prędkościomierza?
Kangury mogą byś spowodowane złymi odczytami z czujników - to możliwe jak masa dobrze nie łączy.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Wybór 5W40 jest dość duży, a 5W30 za wiele nie ma. Ten olej 5W30 to zalany w aso, gdzie kupiłem miske używke tj. spawaną. Niestety ta też nie jest dobra, musiałem już zmieniać śrubę (gwintowanie), a i spaw się poci. Gdy stoi w miejscu dłuższy czas to nie ma śladu, ale nie wiem czy w trakcie jazdy wyciek nie jest większy. W sumie na razie nie mam problemu z większymi dolewkami. Chociaż dzisiaj oglądałem w kanale silnik to jest brudny od oleju na górze od kabiny. Jest tam jakaś gruba czarna rura, brudna od oleju. Tak jak pisałem to mój pierwszy tdi więc się dopiero uczę.Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Gisma miska to nieduża kasa, więc warto założyć taką co nie cieknie. Brudny u góry może może być z tzw odmy. To nic groźnego choć lepiej to zlikwidować.
Jak nie ubywa oleju więcej jak ok 1 dm3 na 10000 km to nie kombinuj nic tylko lej 5W40. Oby nie Castrola(moje prywatne zdanie) Takie ubytki są normalne dla TDI o większych przebiegach bo ciągnie olej przez uszczelniacze zaworów, pierścienie tłokowe i głównie przez turbinę.
Polecam do Ciebie Motula 8100 X-Cess 5W40, Texaco Halvoline 5W40, Shella Helixa Diesel Ultra 5W40, Mobil Mobil Synt S 5W-40, Valvoline MaxLife Synthetic Oil 5W-40 lub Durablend Diesel 5W40. Możesz też stosować oleje klasy 5W50 np Mobila 1 5W50 lub Valvoline VR1 Racing 5W50.
Najlepiej jak olej jest rozlewany poza Polską (Motul, Texaco, Valvoline) lub z pewnego źródła (np bezpośrednio z Mobil Polska). Omijaj szerokim łukiem niepewne sklepiki i warsztaty gdzie w rogu stoi beczka Mobila lub innego oleju z niewiadomego pochodzenia.
Jeśli już się upierasz na półsyntetyk to nich to będzie coś solidnego, spełniającego klasę jakości CF, B4 i normę 505.00. Sprawdzone są w sumie te same marki co powyżej.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Chyba faktycznie wymienię miskę, ale ktoś mi mówił, że nowe miski po 170-250 zł są gorsze niż oryginalne pospawane. Przed chwilą znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/item187804570...seat_nowa.htmlPzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
Komentarz